Subject: FW: Ranna tee seadustamisest, IKÕ seadmisest
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 09:51:37 +0200

Palun reg

From: Harley Vaske <[email-masked]>
Sent: Wednesday, December 4, 2024 8:43 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Helena Metspalu - INFRAGATE <[email-masked]>
Subject: RE: Ranna tee seadustamisest, IKÕ seadmisest

Tere

Siin on korrigeeritud IKÕ joonisega digidoc.

https://www.dropbox.com/scl/fo/4zqrrp4tmam0ve1nynb2e/AHekSbWzToRgyGNyw4Rix
Cw?rlkey=2ndoawrrgj20kgnakvsk2ikhv
<https://www.dropbox.com/scl/fo/4zqrrp4tmam0ve1nynb2e/AHekSbWzToRgyGNyw4Ri
xCw?rlkey=2ndoawrrgj20kgnakvsk2ikhv&st=gwhxy4yj&dl=0> &st=gwhxy4yj&dl=0

Harley Vaske

Teede projekteerija assistent

AS Infragate Eesti

Turu 34B, 51004 Tartu

Tel:    +372 740 4056

Mob:  +372 5309 9380

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 3. detsember 2024 11:51
To: Harley Vaske <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ranna tee seadustamisest, IKÕ seadmisest

Tere,

Oleme valmis muutma jalgtee lahendust, tehnovõrkude ehitusloa menetlus on
eraldi menetlus ja seetõttu seda teemat ei käsitle. Side IKÕ plaan esitage
selle menetluse raames.

Projekti kooskõlastamiseke vajavad korrigeerimist jalgtee IKÕ joonis, mis
kuulub projekti koosseisu.

Saadan ka näidislahenduse, kus tuleb võtta tabel, milles on kinnistu
registriosa ja kus enam ei anta objekti asukoha aadressi tee km järgi.

Eraldi toon välja, et tee peenrasse kasutusõigust mitte näidata ja
ülearuseid tingmärke ka mitte näidata.

Kuna muudatuste projekti kooskõlastamine toimub tagantjärele ja tegemist
on seadustamisega, tuleb peale IKÕ joonise korrigeerimist seada kohe
notariaalne IKÕ.

Alles peale seda saaksime anda projektile heakskiidu ja allkirjastada
arendajaga lepingu, mille aluseks on muudatusprojekt.

Seega ootan korrigeeritud IKÕ plaani, mille kooskõlastan ära ja mille
alusel tuleb teha taotlus Transpordiameti maade osakonda IKÕ sõlmimiseks.

Küsimuste korral palun helistage.

Lugupidamisega

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.